Odbiór techniczny mieszkania podczas epidemii COVID-19

Podczas trwania epidemii COVID-19 rząd wprowadził ograniczenia i obostrzenia. Dotyczą one obowiązku noszenia maski na twarzy, odkażania rąk, zachowania dystansu i przebywania ograniczonej ilości osób na danej przestrzeni. Wszystkie one są zasadne i pomagają nam przeżyć w zdrowiu ten niebezpieczny czas. Zachowanie dystansu, noszenie maseczki są niczym uciążliwym w porównaniu do możliwości zachorowania na i wylądowaniu w szpitalu z respiratorem.
Jednak są deweloperzy, którzy wykorzystują nasz strach przed chorobą, chęć zachowania zdrowia i naszą dobrą wolę nie zaszkodzenia innym.
Niektóry deweloperzy ograniczyli liczbę osób przebywających w mieszkaniu do dwóch. Dwie osoby to przedstawiciel dewelopera oraz kupujący.
A gdzie miejsce dla specjalisty sprawdzającego mieszkanie?
W ten sposób deweloperzy chcieli wyrugować specjalistów z odbiorów mieszkań. Jednak ta usługa jest potrzebna kupującym i wielokrotnie musieli oni ustępować miejsca specjaliście. Właściciel musiał opuścić swoje mieszkanie i na zamianę wpuścić do niego specjalistę.
Niezbyt to komfortowa sytuacja, nie być na odbiorze własnego mieszkania, stać na korytarzu lub przed budynkiem.
Jak sobie radzimy z tą sytuacją?
Najważniejsze, żeby odbiór techniczny się odbył.
Najważniejsze, żeby specjalista sprawdził mieszkanie i znalazł wszystkie usterki.
Najważniejsze, żeby wszystkie usterki zostały wpisane do protokołu odbioru mieszkania.
Staramy się przekonać dewelopera, że trzy osoby w mieszkaniu nie zagrażają niczyjemu bezpieczeństwu. Jesteśmy wyposażeni w maseczki, rękawiczki, zachowujemy odpowiedni dystans. Nie ma niebezpieczeństwa zakażenia.
Jeżeli postawa dewelopera jest nieprzejednana, nie chce się zgodzić na więcej niż dwie osoby w mieszkaniu, to niestety trzeba odbiór podzielić na etapy. Najpierw do mieszkania wchodzi specjalista i wykrywa wszystkie usterki, zapisuje je w protokole odbioru technicznego mieszkania, a potem zamienia się z właścicielem. Wtedy właściciel ogląda wszystkie usterki zaznaczone przez specjalistę na ścianach, podłogach, oknach, instalacjach, odczytuje usterki spisane w protokole i na zakończenie podpisuje protokół odbioru razem z przedstawicielem dewelopera.
Rola specjalisty jest w przypadku epidemii COVID-19 jeszcze większa niż w normalnych warunkach. Oprócz wiedzy koniecznej do sprawdzenia mieszkania, ważne jest też obycie w odbiorach podczas obostrzeń epidemicznych. Pomoc właścicielowi i wynegocjowanie u dewelopera wpuszczenia większej ilości osób lub dokonanie sprawdzenia na zmianę.
Nasz specjalista będzie dla Ciebie wsparciem podczas kontroli i odbioru technicznego mieszkania w czasie epidemii COVID-19.
Warto wynająć fachowca!
Zamów już teraz Fachowy Odbiór Mieszkania
i oszczędź sobie kłopotów z deweloperem
- zadzwoń i zamów wizytę: 502-680-651
- zamów wizytę: biuro@fachowyodbiormieszkania.pl
Napisali o nas w mediach

Usługa dostępna w całej Warszawie i okolicznych miastach:
Dzielnice Warszawy: Mokotów, Ursynów, Praga Północ, Praga Południe, Wola, Bielany, Targówek, Bemowo, Śródmieście, Białołęka, Ochota, Wawer, Ursus, Żoliborz, Włochy, Wilanów, Wesoła, Rembertów.
Okoliczne miasta: Piastów, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Piaseczno, Józefów, Otwock, Sulejówek, Zielonka, Ząbki, Marki, Wołomin, Kobyłka, Radzymin, Legionowo, Jabłonna, Brwinów, Nadarzyn, Tarczyn, Raszyn, Komorów, Łomianki, Błonie.
Odwiedź nas na Facebook-u

https://www.facebook.com/Fachowy-Odbi%C3%B3r-Mieszkania-2238425803076611/